Search
Close this search box.

Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Pramia Oy

Ilvesjoentie 1060, 61760 ILVESJOKI
p. +358 40 026 8310
sähköpostiosoite: contact (at) pramia.fi
Y-tunnus: 0961012-0

Verkkokaupasta tilaaminen

Verkkokaupasta tilaaminen edellyttää, että noudatat näitä ehtoja, täytät ehtojen mukaiset vaatimukset ja annat itseäsi koskevat tiedot kokonaisuudessaan ja totuudenmukaisesti. Voit tehdä tilauksen ilman rekisteröitymistä.

Pramia Oy:n verkkokaupassa asioiminen on turvallista ja helppoa. Käytämme toimituksissamme Postin toimituksia. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Toimitusaika

Käsittelemme verkkokauppatilaukset arkisin ja toimitamme tilaamasi tuotteet arviolta 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta. Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Toimituskulut

Toimituskulut veloitetaan maksun yhteydessä. Toimitusmaksu (6-pack) postin noutopisteeseen on 7,49 €.  Useampien pakettien tilaushinta tarkentuu tilattaessa. Nouto Pramian tehtaanmyymälästä Ilvesjoelta on maksuton.

Toimitustavat

Verkkokaupasta ostettavien tuotteiden toimitustapoina on Postipaketti ja Posti Kotipaketti -kotiintoimitus. Toimitamme tilaukset ainoastaan Suomeen (poislukien Ahvenanmaa). Ota yhteyttä contact (at) pramia.fi sopiaksesi verkkokauppatoimituksista saaristoon, Ahvenanmaalle tai ulkomaille. ​

Pidätämme oikeudet muutoksiin mahdollisten varasto- tai saldovirheiden osalta, jos varaamaasi tuotetta ei teknisestä tai muusta syystä johtuen olekaan myymälän varastossa saatavilla. Tässä tapauksessa myymälän henkilökunta auttaa sinua etsimään vaihtoehtoista ratkaisua.

Maksaminen ja maksutavat

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Paytrail. Voit maksaa ostokset verkkopankissa, ja maksukortilla.

Tilaus ja maksunvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Pramia Oy

Ilvesjoentie 1060
61760 ILVESJOKI
p. +358 40 026 8310
contact(at)pramia.fi

Peruuttamisoikeus

Asioidessasi Verkkokaupassa kuluttajana, sinulla on lain mukaan alla kerrotun mukainen oikeus perua käyttötavaratuotteiden kauppa ilman mitään erityistä syytä. Elintarvikkeiden osalta (juomat) peruuttamisoikeutta ei ole.

Peruuttamisen vaikutukset

Jos peruutatte tämän tilauksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset viivytyksettä ja joka tapauksessa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme.

Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olette käyttänyt alkuperäisessä liiketoimessa, ellette ole nimenomaisesti suostunut muuhun, ja joka tapauksessa siten, että teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Teidän on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Olette vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seuraus- ta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 7 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle jo tavaraa vastaanottaessanne.

Tietosuoja

Käsittelemme henkilötietojasi tietosuojaselosteemme muikaisesti.

Erimielisysstilanteet

Mahdollisiin asiakkaan ja Kaupan välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Jos olet kuluttaja, voit saattaa riita-asian kuluttajariitalautakunnan käsiteltäväksi:

Kuluttajariitalautakunta


Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi). Voit halutessasi käynnistää riita-asian käsittelyn myös verkkovälitteisen riidanratkaisufoorumin (ODR) kautta (http://ec.europa.eu/odr). ODR-foorumissa asioidessa tarvitaan tieto Kaupan sähköpostiosoitteesta, joka on contact@pramia.fi

Lisäksi kuluttajalla on oikeus nostaa kanne sen paikkakunnan alioikeudessa, jonka tuomiopiirissä hänellä on kotipaikka.